Google+ Followers

Selasa, 23 April 2013

Review Blog Peserta Segmen

assalamualaikum & salam sejahtera buat blogger-blogger's yang setia..

ok laa.. harini saya start review peserta segmen saya ye.. sebelum tu ampun maaf jika ada yang silap..
sebolehnya saya sambil tu tolong promote blog kawan-kawan juga.. *dupdapdupdap*

**kalau korang nak terjah blog mereka, just click pada banner ye**




empunya blog bernama tashira sha. berkemungkinan blogger ni dari sarawak ya? maaf kalau tersilap.. sebab saya nampak list blogger sarawakian itu..

seorang yang rajin juga melibatkan diri dalam segmen kawan-kawan blogger yang lain.. tapi kalau boleh seimbangkan la dengan entry yang lain ye.. sebab entry sendiri agak berkurangan..

blog tashira ni kemas, loading pun cepat then berwarna pink lembut.. ^_^

secara detailsnya, saya masih belum mengenali blogger ni lebih rapat.. erm, tak pasti juga umur shira ni berapa..hehehe

dan yang pasti shira baru lagi dalam dunia blogging ni.. sebab dalam entry yang ada, bermula pada tahun 2012.. so, semoga maju jaya buat shira ye..
tak tahu nak komen apa..sebab blog shira simple & tak serabut.. :)

tQ juga sebab join my segmen! :)






pemilik blog yang comel bernama nurul. blog nurul berwarna pink juga.. erm.. berumur 21tahun.. dah berpunya tau.. tak boleh nak tackle-tackle dah.. :)

mengikut entry masa lalu nurul, nurul start berblogging tahun 2012.. lebih kurang dalam tempoh setahun ni, follower nurul pun ramai.. seribu lebih.. syabas buat nurul..

blog nurul kemas, simple & loading pun okay..

nurul ni saya tengok sangat rajin juga melibatkan diri dalam segmen kawan-kawan.. macam saya masa mula-mula ligat berblog..hehehe..
tapi entry yang lain perlu juga diseimbangkan ye dik supaya blog kita tak dicop blog contest..

cuma kalau boleh letak la widget untuk penlabelan story ye.. senang kawan-kawan nak terjah.. *tiada paksaan*

tQ juga sebab join my segmen!  :)






pemilik blog menggunakan nama Mimbar Kata. apa yang saya perasan, blog ni banyak menulis berkisar cerpen, hikayat.. eh, macam bahan bacaan dulu-dulu kan..klasik.. :)  *maaf kalau tersilap*

erm, pada pandangan saya la, mimbar kata ni suka menulis.. menulis bukan seperti kita-kita ni, sesuatu luar biasa dari kita..
pencarian di blog archive pun lebih kepada puisi, hikayat, syair dan hal semasa..

blog lain dari yang lain.. tidak terlalu serabut dengan segmen.. dan yang penting loading cepat.

start menulis di blog pada tahun 2012. semoga maju jaya juga ya dalam dunia blogging.. :)

kalau boleh letaklah widget pencarian melalui label ye.. senang nak terjah.. *tiada paksaan*

tQ juga sebab join my segmen!






**maaf ye kalau review saya ni macam berserabut.. first time nak review peserta segmen saya tanda penghargaan**






3 ulasan:

  1. seronoknya kalau dapat di review oleh blogger...emmm

    BalasPadam
  2. wah!!!!ohsem!!!...all the best!!!!

    BalasPadam
  3. siti rohaida :
    -erm..seronok mmng seronok.. tapi sy masih dalam proses belajar.. =)

    pheonix :
    -tengkiu.. =)

    BalasPadam